Kursy Google

Opublikowane przez admin w dniu

Kursy Google
Czego możemy uczyć o google – okazuje się, że wiele a przeważnie na to nie zwracamy uwagi. Nie pozwól więc na to aby google mogło cię śledzić, czy też wykorzystywać informacje. To ty masz panować nad tym światem cyfrowym. Ty decydujesz a my zapraszamy na szkolenie on line lub stacjonarne.
Możemy Ci zaproponować kilka różnych szkoleń. Poniżej kilka z nich:
Google FeedBurner Email Marketing
FeedBurner istnieje od bardzo dawna i jest bezpłatny. Firma została zakupiona przez Google wiele lat temu i nie poświęcała wiele czasu ani wysiłku na jej rozwój, ale zapewnia większość funkcji, których większość firm chce i potrzebuje w systemie e-mail marketingu, w tym:

Podwójne opt-in – wymaga od abonentów potwierdzenia swojego adresu e-mail
Wysyła e-mail każdego dnia, publikuje nowy wpis na blogu (na podstawie informacji z kanałów wiadomości WordPress i RSS)
W pełni antyspam zgodny z tym, że każda wiadomość umożliwia subskrybentom rezygnację z nich według własnego uznania
Analizy czytelnictwa i kliknięcia
Chociaż może brzmieć i wyglądać jak stary i przylegający MYOB. Obecnie istnieją dziesiątki alternatyw, w tym:

Mailchimp
Aweber
Monitor kampanii
SendGrid
Te profesjonalne systemy e-mail marketingu zapewniają zaawansowane funkcje, takie jak Drip Marketing (przesyłanie nowych wiadomości do subskrybentów we wcześniej ustalonych i wstępnie zaprojektowanych ramach czasowych – często nazywane również automatyzacją), kampanie, projektowanie szablonów, testy dzielenia, a nawet możliwości na zmianę marki (Campaign Monitor to australijska firma, która umożliwia tysiącom agencji medialnych na całym świecie świadczenie usług i uzyskanie marży detalicznej za to). Mimo że te dobrze znane marki marketingu e-mail zapewniają te wyszukane usługi, FeedBurner wykonuje tę pracę bardzo dobrze dla większości małych firm i jest bezpłatny, więc uwzględniamy to w naszych kursach.

Nauczenie się, jak to ustawić i osadzić formularz subskrypcji na swojej stronie, jest zawarte w naszych kursach WordPress .

Google Analytics i statystyki odwiedzin
Google jest jednym z najpopularniejszych narzędzi dla małych firm prowadzących działalność marketingową na całym świecie. Zaczęło się od jednej z najłatwiejszych wyszukiwarek, ponieważ strona wyszukiwania była uporządkowana, a teraz zapewnia szereg innych usług, które mają na celu pomoc w znalezieniu firmy.

Popularność Google stała się popularna, ponieważ pomaga ludziom znaleźć „odpowiednie” informacje na podstawie wybranych słów kluczowych i fraz. Jako właściciel firmy Twoim celem, jeśli chcesz wyświetlać się na górze wyników wyszukiwania Google, powinno być wybranie docelowego klienta i zrozumienie, czego szuka, a następnie podanie tych informacji.

W naszych kursach Google przeprowadzimy Cię przez szereg narzędzi Google, które pomogą Ci osiągnąć najlepsze wyniki marketingu internetowego dla Twojej firmy. Te narzędzia obejmują:

Google Analytics
Google Adwords
Google Feedburner i więcej
Nasze kursy Google są regularnie aktualizowane, a ta treść jest dostępna w trakcie okresu dostępu do kursu. Dowiedz się więcej o Google Analytics Analytics .

Kurs Google Analytics

G Suite – Google Apps for Work
Ten pakiet programów opiera się na Gmailu i Kalendarzu Google, narzędziach, dzięki którym każdy właściciel firmy może prowadzić działalność przez telefon komórkowy. Ten pakiet programów obejmuje także Dokumenty, Arkusze i Prezentacje Google, a także grupy, zadania i wiele więcej.

Stworzyliśmy przewodnik, który pomoże Twoim pracownikom technicznym w mylącym świecie ustawień DNS dla Twojej domeny biznesowej. Rzeczy jak:

Weryfikowanie własności swojej domeny
Konfigurowanie użytkowników w firmie
Korzystanie z FTP do przesyłania plików weryfikacyjnych
Zmienianie rekordów MX i CNAME
Zmienianie ustawień w systemie DNS, takim jak CloudFlare
Odkrywanie aplikacji systemu CRM, zarządzania projektami i aplikacji telefonu biznesowego dla Google Market Place
Tworzenie niestandardowych adresów URL, takich jak mail.twoja_domena.com.au

mail dla firm
Odkrywanie skrzynki odbiorczej
Odkrywanie kontaktów i zadań
Wybieranie wiadomości e-mail i archiwizacja, etykietowanie, występowanie w roli głównej i wiele więcej
Udostępnianie kalendarzy
Praca z Virtual Assistants i udostępnionymi kalendarzami
Tworzenie Grup dyskusyjnych Google
Odkrywanie list dystrybucyjnych

Kategorie: